Les regatistes de la Fundació comparteixen l’experiència de Rio 2016
Esport 01 de febrer de 2017

Les regatistes de la Fundació Damm, Sara López i Bàrbara Cornudella, van reunir-se, juntament amb els seus tècnics i familiars, amb els patrons directors de la Fundació, Ramon Agenjo i Ramon Armadàs. El motiu de la trobada va ser la d’expressar-se mútuament l’agraïment per la participació de les esportistes als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro.

En primer lloc, Sara i Bàrbara van voler explicar la seva experiència en aquesta fita tan important i, alhora, expressar el seu convenciment que sense el suport de la Fundació Damm hauria estat molt més difícil la participació a Rio 2016. Per la seva part, els patrons de la Fundació es van mostrar molt orgullosos de poder recolzar, des de la Fundació Damm, a esportistes del nivell de la Sara i la Bàrbara i van reiterar la intenció de seguir col·laborant en el proper cicle Olímpic.

Les regatistes de la Fundació comparteixen l’experiència de Rio 2016