Les estrelles del futbol femení europeu es reuneixen a la II Gala Femenina de Mundo Deportivo
Esport 27 de octubre de 2022

El passat 24 d’octubre, l’Antiga Fàbrica Estrella Damm va acollir la II Gala Femenina de Futbol Europeu de Mundo Deportivo, que va reunir les principals protagonistes de les lligues europees. En total, es van entregar vuit trofeus que reconeixien l’esforç, la dedicació i el talent de les jugadores.

Algunes de les futbolistes guardonades van ser la blaugrana Alexia Putellas, recentment premiada amb la Pilota d’Or per segon any consecutiu, Lola Gallardo, portera de l’Atlètic de Madrid, o la exjugadora sueca Lotta Schelin, màxima golejadora al seu país i guanyadora de tres Champions, premiada amb el trofeu Llegenda. Salma Palleruelo, jugadora del FC Barcelona i de la Selecció Espanyola, va rebre el trofeu al Millor Gol de la temporada de mans de Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm.

La Fundació Damm va estar present a la gala per mostrar el seu suport al futbol femení, el qual impulsa des de fa anys través del Club de Futbol Damm. El Club, fundat l’any 1954 per un grup de treballadors de Damm, va ser el primer gran projecte social i esportiu de Damm i l'origen de l'actual Fundació Damm. Des de la temporada 2014-2015, el Club compta amb l'equip Juvenil Femení, que s'ha convertit en una de les ensenyes de la Fundació Damm, no només pels seus èxits futbolístics, sinó també per la gran esportivitat que distingeix les seves jugadores.

II Gala Femenina Mundo Deportivo

Ramon Agenjo, vicepresidente de la Fundación Damm, entregó el trofeo al Mejor Gol de la temporada