Les campiones del CN Sabadell celebren l’Eurolliga a l’Antiga Fàbrica
Esport 07 de maig de 2019

La Fundació Damm va convidar les jugadores de waterpolo del Club Natació Sabadell a un dinar a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm per commemorar la cinquena Champions aconseguida per l’entitat. El prestigiós xef Nandu Jubany va ser l’encarregat de fer les delícies de jugadores, tècnics i directius de l’equip sabadellenc, en un àpat presidit pels vicepresidents de la Fundació Damm, Ramon Agenjo i Ramon Armadàs.

La capitana de la secció de waterpolo del CN Sabadell va fer entrega d'una samarreta signada per tot l'equip al patró-director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo. La Fundació Damm i Estrella Damm són entitats col·laboradores amb el CN Sabadell. De fet, les campiones de waterpolo han celebrat els cinc títols europeus que han alçat a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm.

cn sabadell