L’equip d’esquí i snowboard adaptat de la Fundación También aconsegueix nou medalles en l’últim campionat d’Espanya
Esport 23 de març de 2021

L’Equip Fundación También Competició Esquí Adaptat ha aconseguit nou medalles en el Campionat d’Espanya d’Esquí d’Alpí Adaptat i Snowboard. Celebrat a l’estació de Sierra Nevada del 21 al 22 de març, va estar organitzat conjuntament per la Federació Espanyola d’Esports de Persones amb discapacitat Física (FEDDF), la Federació Espanyola d’Esports per Cecs (FEDC) i la Federació Espanyol d’Esports de Persones amb Paràlisi Cerebral i Dany Cerebral Adquirit (FEDPC).

Durant la primera jornada de competició, es va disputar la prova d’slalom que va finalitzar amb quatre medalles d’or aconseguides per l’actual campiona d’Europa, Audrey Pascual, en categoria dona cadira; la lleonesa María Martín Granizo en dona peu; Pablo Tovar en la categoria d’home cadira, i Miguel Gutiérrez en home peu, a més d’una plata amb Irene Villa com a protagonista.

En la segona jornada, l’equip de la Fundación También va aconseguir dos nous ors -Irene Villa en categoria dona cadira i María Martín Granizo en dona peu- i dues plates per Pablo Tovar en home cadira i Alfredo Spinola en home peu.

La Fundació Damm, que té entre els seus objectius el suport i la promoció d’activitats orientades al desenvolupament integral de les persones, col·labora amb la Fundación También per la inclusió social de les persones amb discapacitat, així com per la promoció de l’esport adaptat entre persones amb qualsevol tipus o grau de discapacitat i el foment de valors educatius i inclusius.

Coneix més sobre la Fundación También

Equip Fundación También