L’Antiga Fàbrica Estrella Damm acull l’acte de valoració dels programes d’Estiu Fantàstic
Societat 10 de novembre de 2022

Ahir al vespre, l’Antiga Fàbrica Estrella Damm va acollir l’Acte de Valoració dels Programes d’Estiu Fantàstic, una iniciativa de la Fundació per l’Esport i l’Educació de Barcelona (FEEB). L’esdeveniment va servir per fer un balanç de tot el seguit de programes d’estiu que impulsa la Fundació, que apleguen des de l’esport fins a la integració social.

A l’acte hi van assistir més de 50 convidats, entre els que es trobaven representants de la Generalitat de Catalunya, de l’Ajuntament de Barcelona i de Serveis Socials, així com col·laboradors i patrocinadors dels casals i programes d’estiu. Com a col·laboradora del projecte Estiu Fantàstic, la Fundació Damm va estar present a l’acte a través de la figura d’Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm, que va ser l’encarregat de donar la benvinguda a la jornada.

El programa “Estiu Fantàstic” de la FEEB va néixer el 2009 amb l’objectiu de crear una oferta esportiva i d’oci assequible durant el mes de juliol, en coordinació amb les entitats esportives dels barris de la ciutat de Barcelona amb índexs més baixos de renda per càpita. Els destinataris d’aquests programes són nens i joves d’entre 5 i 18 anys que viuen en zones d’especial vulnerabilitat.

Més informació a: https://feeb.cat/estiu-fantastic/