L’Antiga Fàbrica Estrella Damm acull l’acte de presentació de la temporada del CF Damm
Esport 17 de novembre de 2022

Ahir al vespre, l’Antiga Fàbrica va acollir l’acte de presentació dels equips del Club de Futbol Damm per la temporada 2022-2023. Es tracta d’un esdeveniment anual que inaugura oficialment la temporada i que reuneix a tota la plantilla i l’equip tècnic del club per realitzar les fotografies oficials.

El Club de Futbol Damm va poder recuperar la seva cerimònia d’inauguració del curs, que havia quedat interrompuda per la pandèmia, amb un acte al qual també hi va assistir el president del CF Damm i vicepresident de la Fundació Damm, Ramon Agenjo.

L’alegria i el bon ambient entre els assistents van ser el fil conductor de l’acte, en què, a més de realitzar les fotografies oficials dels equips, les 14 plantilles del CF Damm van poder gaudir d’un espectacle de màgia a càrrec de l’il·lusionista Jordi Caps i van participar en un concurs sobre el reglament del futbol i la història del Club.

Sobre el Club de Futbol Damm

Fundat el 1954, el Club de Futbol Damm és el primer gran projecte social i esportiu de Damm i l'origen de l'actual Fundació Damm. És una entitat 100 % formativa: tots els seus jugadors i jugadores tenen menys de 19 anys i gaudeixen d'una beca que cobreix les despeses derivades de la pràctica esportiva. Al llarg d'aquests anys de trajectòria, el prestigi del CF Damm no ha parat de créixer, mantenint intocable el seu esperit fundacional: formar i educar joves esportistes i ajudar-los en el seu desenvolupament com a futbolistes i com a persones.