L’Antiga Fàbrica Estrella Damm acull la III Gala Femenina de Mundo Deportivo
Esport 07 de novembre de 2023

L'Antiga Fàbrica Estrella Damm ha tornat a acollir la celebració de la III Gala Femenina de Futbol Europeu de Mundo Deportivo, que ha reunit les principals protagonistes de les lligues europees. En total, s'han lliurat vuit trofeus que reconeixen l'esforç, el talent i la dedicació de les jugadores.

Aitana Bonmatí, jugadora del FC Barcelona, ha estat reconeguda com la millor jugadora de l'any, un reconeixement que arriba tan sols una setmana després d'haver rebut la Pilota d'Or al  Théatre du Châtelet de París. Així mateix, Rachel Kundananji (Madrid CFF) ha rebut el guardó al millor gol davant l'Athletic Club, de mans de Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm.

També han estat guardonades altres de les estrelles del futbol femení europeu, com les blaugranes Patri Guijarro i Fridolina Rolfö, que han rebut el Trofeu Talent i el Trofeu d'Impacte Internacional respectivament; la presidenta de la Federació Noruega de Futbol Lise Klaveness, premiada amb el Trofeu Llegenda; l'eslovena Zara Kramzar, guardonada amb el Trofeu Promesa després del seu debut a la Roma amb només 17 anys; o Estefania Banini, jugadora de l'Atlètic de Madrid, que ha rebut el Trofeu Valors per la seva lluita en favor dels drets de la dona. Montse Tomé, actual seleccionadora de la Selecció Espanyola de Futbol, va recollir el premi especial que commemorava la proclamació de la Selecció com a Campiones del Món al mundial d'Austràlia.

La Fundació Damm va estar present a la gala per mostrar el seu suport al futbol femení, el qual impulsa des de fa anys través del Club de Futbol Damm. El Club, fundat l’any 1954 per un grup de treballadors de Damm, va ser el primer gran projecte social i esportiu de Damm i l'origen de l'actual Fundació Damm. Des de la temporada 2014-2015, el Club compta amb l'equip Juvenil Femení, que s'ha convertit en una de les ensenyes de la Fundació Damm, no només pels seus èxits futbolístics, sinó també per la gran esportivitat que distingeix les seves jugadores.

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm acull la III Gala Femenina de Mundo Deportivo