L'Antiga Fàbrica acull la 7a Gala de les Estrelles del Futbol Català
Esport 17 de octubre de 2018

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm es va vestir de gala per acollir la festa anual del Futbol Català amb la celebració de la 7a Gala de les Estrelles. A l’acte hi van assistir nombroses personalitats del món del futbol, la política i la societat catalana. Ramon Agenjo i el president de la Federació Catalana de Futbol Joan Soteras van actuar d’amfitrions en un acte que any rere any es converteix en el més important del futbol professional català.

Àlex Granell, capità del Girona, i Marta Corredera, jugadora del Llevant, van ser considerats pels federats, clubs i jurat com els millors futbolistes de la temporada 2017/18. En l’apartat de millor entrenador, el trofeu va anar a parar a mans de Sergio González i Joan Francesc Ferrer ‘Rubi’ per l’ascens a Primera Divisió amb el Valladolid i l’Osca respectivament. Carles Aleñá, Maria Llompart, Jonathan Soriano, Mariano Díaz, Alexia Putellas, Cristina Baudet i Xavier Estrada Fernández van ser els altres guardonats de futbol. En aquesta edició, el Premi del Jurat va recaure a Andreu Subies, expresident de la FCF i impulsor, entre d’altres, d’aquesta Gala.

Un dels moments més emotius de la Gala va ser l’homenatge que es va fer amb un sentit aplaudiment a l’exdirectiu de l’FCF i l’LCFS Quim Sala, traspassat el passat de mes de maig.

fcf