L’Antiga Fàbrica acull els Premis Sport Cultura Barcelona
Esport 19 de octubre de 2018

Sport Cultura Barcelona va escollir l’Antiga Fàbrica Estrella Damm com la seu per l’entrega dels XIII Premis Sport Cultura Barcelona. El president d’Sport Cultura, Albert Agustí, va donar el tret de sortida a la cerimònia presentant un vídeo que repassava la trajectòria dels premis en els seus tretze anys d’història.

El patró-director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, va ser l’encarregat de fer la glosa del guanyador en la categoria Cultura, l’escultor Jaume Plensa. Agenjo, gran admirador de l’obra de Plensa va fer una lloança personal i artística de l’escultor català, que per la seva part, va declarar que “sempre que hi ha un reconeixement a la cultura per part de la societat civil és un motiu de celebració”.

Garbiñe Muguruza, representada per Àlex Corretja, en la categoria Sport, i Andrés Iniesta, representat per Guillermo Amor, per la seva trajectòria van ser els altres guardonats de l’acte. Sense oblidar la menció especial que es va fer a l’Hospital Sant Joan de Déu, un premi recollit pel gerent de l’entitat, Manuel del Castillo.

sport