L’alcaldessa i personal de l’Ajuntament de Vic visiten la fàbrica d’El Prat
Societat 01 de febrer de 2018

L’alcaldessa de Vic, Anna Erra, va encapçalar la visita que treballadors i treballadores del consistori de la capital d’Osona van realitzar a les instal·lacions de la fàbrica de cervesa de Damm d’El Prat de Llobregat. Durant la visita, el grup va poder conèixer quina és la recepta de l’Estrella, van veure alguns dels espais on s’elabora el producte, com s’envasa i van descobrir per què és tan important tenir cura de tots els processos de la cadena. En definitiva, van conèixer els secrets i les entranyes de la cervesa mediterrània.

Un cop finalitzada la visita, van poder-ho comprovar per ells mateixos provant diferents cerveses en una degustació. Unes cerveses que, com bé els van explicar a la visita, triguen entre 7 i 9 mesos a estar llestes per consumir des que comencen a elaborar-se.

Després de la visita a El Prat, el grup es va desplaçar a l’Antiga Fàbrica del carrer Rosselló on van ser rebuts pels patrons de la Fundació Ramon Agenjo, Ramon Armadàs i Pau Furriol. A la sala de bàscules van gaudir d’un dinar també maridat de cervesa Damm.

vic