La XXIII edició del Prix Pyrénées reconeix la trajectòria de Damm
Societat 25 de octubre de 2023

La Cambra de Comerç i Indústria francesa de Barcelona ha atorgat un reconeixement especial a Damm en el marc del XXIII Prix Pyrénées per a posar en valor la trajectòria de la companyia, fundada en 1876 per l'alsacià August Kuentzmann Damm. Ramon Agenjo, besnet del fundador de la companyia i actual conseller de Damm i vicepresident de la Fundació Damm, va ser l’encarregat de recollir el reconeixement en un acte celebrat en el recinte del Born Centre Cultural (Barcelona).

Amb aquest guardó, la Cambra Francesa vol destacar la labor històrica d'emprenedoria de ciutadans francesos que van iniciar els seus negocis a la capital catalana També ha reconegut la trajectòria de dues altres empreses creades en els seus orígens per ciutadans francesos: Cottet i Ercros, fundades en 1902 i 1883, respectivament.

El Prix Pyrénées és un premi que atorga la Cambra francesa de Barcelona des de fa 23 anys per a destacar la labor d’empreses, entitats o persones que, per la seva activitat i dinamisme, hagin contribuït al desenvolupament de les relacions entre França i Espanya. Enguany, la guanyadora ha estat Amenitiz, una empresa tecnològica que ofereix solucions per a hotels. Albert Batlle, tercer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Barcelona i Olivier Ramadour, cònsol general de França a Barcelona, van fer el lliurament dels premis.

A l'esdeveniment, que va coincidir amb la celebració dels 140 anys de la fundació de la Cambra Francesa –la institució cameral francesa més antiga a l'estranger–, hi van assistir més de 200 personalitats i representants del l’àmbit econòmic franc-espanyol.

La XXIII edició del Prix Pyrénées reconeix la trajectòria de Damm