La sala Razzmatazz s’omple en favor del Casal dels Infants
Cultura 31 de gener de 2019

El passat 30 de gener, la sala Razzmatazz va acollir un concert solidari per recaptar fons pel Casal dels Infants. Love of Lesbian, Els Catarres, Joan Dausà i Elefantes van integrar el cartell d’un esdeveniment musical que va durar dues hores i que va sumar prop de 30.000 euros.

Els ingressos d’aquesta segona edició del concert “Veus per la igualtat d'oportunitats dels joves” aniran destinats a l’acompanyament de més de 1.700 joves en situació de vulnerabilitat que participen en el Casal dels Infants a través de serveis de lleure i participació comunitària, així com de formació i inserció sociolaboral.

Alguns d’aquests nois i noies van ser també els protagonistes d’una nit molt emotiva, ja que van comptar amb la complicitat dels artistes per donar-se a conèixer i reivindicar que qualsevol jove, sigui quina sigui la seva situació, ha de poder accedir a oportunitats per construir la seva vida.

La Fundació Damm és entitat col·laboradora del Casal dels Infants, que en l’edició de l’any passat ja va omplir la sala Barts amb l’actuació d’Estopa, Els Amics de les Arts, Judit Neddermann, Ramon Mirabet i Blaumut.

Fotografia: Xavi Mercadé.

infants