La Gran Nit Solidària del Gran Teatre del Liceu
Societat 03 de octubre de 2018

El passat setembre, el Gran Teatre del Liceu va celebrar una Gran Nit Solidària per recaptar fons pel Casal d’Infants. L’acte, que va comptar amb la participació dels cuiners Carles Abellán, Nandu Jubany, Albert Adrià i Carles Gaig, va aconseguir recaptar 65.000€.

El Casal dels Infants recolza als infants i joves en risc d’exclusió a la nostra societat. L’associació destinarà els fons recaptats enguany a l’acompanyament de més de 1.000 infants, mares i pares en situació social de vulnerabilitat.

La directora general del Casal, Rosa Balaguer, va agrair als xefs i a totes les persones involucrades en la iniciativa la seva solidaritat: “Ara que comença el curs, el compromís de tots i totes ens ajudarà a seguir fent costat als qui tenen més obstacles per tirar endavant”.

liceu