"La Gioconda", al Gran Teatre del Liceu
Cultura 17 de abril de 2019

El passat dilluns 15 d'abril, la Fundació Damm va convidar un grup de 50 treballadors de Damm a presenciar l'òpera "La Gioconda" al Gran Teatre del Liceu. Abans de l'inici de la funció, els assistents van poder gaudir d'una xerrada informativa en la qual se'ls va explicar breument la trajectòria d'Amilcare Ponchielli, el compositor de l'obra, així com els rols dels principals protagonistes de la mateixa història. A més, com a cortesia del Gran Teatre del Liceu, durant el primer entreacte de la funció els convidats van poder gaudir d'un aperitiu a les sales de l'exclusiu club privat Cercle del Liceu, espai que acull una àmplia col·lecció d'obres modernistes.

Ramon Armadàs, patró-director de la Fundació, va ser l'encarregat de donar la benvinguda als companys i d'agrair al Liceu el tracte i la deferència cap a la Fundació Damm i els seus col·laboradors.

liceu