La Fundació torna a obrir les portes del TNC
Cultura 17 de octubre de 2019

La Fundació Damm va convidar a 325 companys i companyes de Damm, familiars i amics, per gaudir plegats de l'obra de Josep Maria de Sagarra, La Rambla de les Floristes. Sota la direcció de Jordi Prat i Coll, l'equip artístic ens mostra una Barcelona costumista mitjançant la parada de flors de l'Antònia, una protagonista interpretada magistralment per Rosa Boladeras. L'obra està ambientada poc abans de la revolució de la Gloriosa de 1868, amb què es posaria fi a les tres dècades del regnat d'Isabel II.

En l'adaptació que es va poder veure al TNC, destaca la qualitat del teatre popular català i la incorporació de tocs de modernitat coreogràfiques. Jordi Prat i Coll va ser el director de l'esbojarrada obra Els Jocs Florals de Camprosa, de Santiago Rusiñol, que la Fundació va convidar als companys i companyes de Damm la temporada passada.

tnc