La Fundació MACBA imparteix un curs d’art a l’equip de Damm
Cultura 30 de abril de 2021

El passat 29 d’abril, la Fundació MACBA, en col·laboració amb la Fundació Damm, va impartir el curs “Desfent tòpics per gaudir de l’art contemporani”, que es va celebrar en format híbrid -de manera presencial des de l’Antiga Fàbrica Estrella Damm i per streaming a través de Youtube-.

El curs va comptar amb l’assistència de Ramon Agenjo, patró-director de la Fundació Damm i d’Àlex Galí, coordinador general de la Fundació, el qual va donar la benvinguda i va presentar a Víctor Ramírez, doctor i professor d’Història de la Universitat de Barcelona, encarregat d’impartir el curs.

Ramírez va oferir les claus de l’evolució de l’art des de principis del segle XX, ajudant a desfer els tòpics que acompanyen l’art contemporani i analitzant com a partir de fets molt marcats a la història -com les dues guerres mundials, l’aparició de la societat de consum de masses, o els moviments socials a partir dels anys 60- han influït els artistes en la realització de les seves obres.

El passat mes de març, la Fundació Damm i la Fundació MACBA van renovar l’acord de col·laboració que les uneix per tres anys més, i que té per objectiu contribuir al foment de la difusió de l’art i la cultura contemporanis, així com potenciar la capacitat de generar coneixement i sensibilitat cap a l’art més actual.

Curs art contemporani Fundació MACBA - Fundació Damm

La Fundació MACBA imparteix un curs d’art a l’equip de Damm