La Fundació Isidre Esteve celebra el V Gran Premi FIE
Societat 21 de juliol de 2023

La Fundació Isidre Esteve ha celebrat la cinquena edició del Gran Premi Fundació Isidre Esteve, una jornada d’activitats per a totes les edats que té com a objectiu la promoció de l’esport inclusiu. La festa va aplegar prop de 250 persones, entre voluntaris, famílies, col·laboradors i empreses que donen suport a la Fundació, i va comptar també amb la presència de grans figures de l’esport com Àlex Crivillé i Gerard Farrés.

Des del matí, els més petits van poder participar en les activitats infantils, amenitzades pel periodista, guionista i escriptor Eloi Vila, i gràcies a les quals 110 nens i nenes van poder gaudir de jocs on es van posar en la pell de les persones amb discapacitat per entendre millor la seva realitat. Totes les activitats van ser organitzades amb la finalitat de promoure la unió de les persones a través de l’esport i dels seus valors, sense que les discapacitats físiques siguin un impediment.

L’activitat central del Gran Premi FIE va ser la cursa de relleus amb bicicletes i handbikes, una prova de quatre voltes al traçat de 4.675 metres del Circuit de Barcelona–Catalunya, en la qual hi van participar 84 corredors amb i sense discapacitat. L’equip Innovit Lester–Roger–Xavier va obtenir la victòria, seguit de Discasport 1 Clara–Isaac–Gabriel i Batec Mobility Mauricio–Salvador–Pablo, els quals ocupar la segona i la tercera posició, respectivament. L’esdeveniment va concloure després de la cursa amb la consegüent entrega de premis, a càrrec de Mireia Mata, directora general d’Igualtat a la Generalitat de Catalunya, i Josep Lluís Santamaria, director del Circuit de Barcelona–Catalunya.

La festa de l’esport inclusiu, celebrada amb la col·laboració de la Fundació Damm, va tornar a aplegar a centenars de persones compromeses amb la causa de la Fundació Isidre Esteve, la qual, mitjançant els seus Centres Pont millora a través de l’esport la qualitat de vida de persones amb mobilitat reduïda, oferint-los rutines d’entrenament adaptades a les capacitats de cadascú. L’entitat també ha desenvolupat productes pensats per ajudar-les a portar una vida més fàcil, com és el cas del coixí Nubolo.

Més informació a www.fundacioisidreesteve.org

La Fundació Isidre Esteve celebra el V Gran Premi FIE