La Fundació FERO celebra un sopar benèfic per donar suport a la investigació contra el càncer
Societat 17 de novembre de 2022

Dilluns al vespre es va celebrar la 23a Edició de la Beques FERO, un sopar solidari amb el qual la Fundació FERO va recaptar fons per a la investigació contra el càncer. Durant l’acte es van anunciar els guanyadors de les beques FERO d’enguany, dirigides a joves investigadors d’institucions nacionals amb projectes d’investigació oncològica.

Els investigadors becats d’aquesta edició van ser el Dr. Juan Miguel Cejalvo pel seu projecte d’investigació contra el càncer de mama, la Dra. Alicia González pel seu estudi dirigit a potenciar la resposta inmunitària contra el càncer de pulmó, i la Dra. Maria Caffarel Muñoz, que gràcies a la beca podrà estudiar noves estratègies terapèutiques contra el càncer de mama.

La Fundació FERO organitza dos sopars benèfics cada any, als quals assisteixen diversos centenars de persones. L'objectiu principal és la recaptació de fons per a projectes de recerca oncològica traslacional. Els sponsors i col·laboradors, entre els quals es troba la Fundació Damm, també participen en aquest esdeveniment, del qual ja s'han celebrat 23 edicions.