La Fundació FERO celebra la 24a edició de la Gala Benèfica FERO
Societat 23 de maig de 2023

Ahir al vespre, la Fundació Damm va estar present en la darrera edició de la Gala Benèfica FERO, l’objectiu de la qual és recaptar fons per a fomentar la investigació contra el càncer. Es tracta d’un sopar celebrat dues vegades a l’any, a Barcelona i Madrid, al qual hi van assistir més de 740 persones, entre membres de la comunitat científica, representants de la societat civil, i institucions que col·laboren amb la fundació.

Durant el sopar, com ja és tradició, es va fer entrega de les tres beques FERO, dirigides a joves investigadors per a promoure la investigació oncològica translacional. En la 24a edició de la gala, els investigadors premiats han estat el Dr. Jon Zugazagoitia Fraile, cap de grup al departament d’Oncologia Mèdica de l’Hospital 12 de Octubre de Madrid, el Dr. Francisco Martínez-Jiménez, cap del laboratori d’Immunogenòmica Computacional del Vall d’Hebron Institute of Oncology i líder de la unitat de de Minat de Dades de la Hartwig Medical Foundation, i la Dra. Mariona Graupera García-Milà, cap del grup de Patobiologia Endotelial i Microambient i professora a l’Institut d’Investigació contra la Leucèmia Josep Carreras.

La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb la Fundació FERO, que des de 2001 treballa per impulsar la investigació contra el càncer a través del model translacional, de manera que els pacients es beneficiïn més ràpidament dels avanços científics contra el càncer. Més informació a fero.org.

La Fundació FERO celebra la 24a edició de la Gala Benèfica FERO