La Fundació Esport Solidari Internacional ret un emotiu homenatge a Marta Gil
Societat 03 de novembre de 2017

La Fundació ESI que lidera l’actual president de la Taula Assessora de l’Esport Català, Josep Maldonado, va retre un homenatge a la figura de qui fou Directora General de la Fundació Damm, Marta Gil.

La Marta ens va deixar ara fa poc més d’un any però el seu record i el seu mestratge encara ens guia. La Fundació Damm i la Fundació ESI col·laboren des de fa anys i Marta Gil va ser una de les persones més importants en l’enfortiment d’aquesta relació. L’acte es va produir en el transcurs del sopar solidari que anualment celebra l’ONG de Josep Maldonado. Els patrons de la Fundació Damm Ramon Agenjo, Ramon Armadàs i Pau Furriol, així com el president d’honor del CF Damm, Josep Barcons, van fer entrega d’un record a la nostra companya Elena Ortiz, filla de Marta Gil.

ESI - Morata