La Fundació Enriqueta Villavecchia recapta 44.000 € en la 12ª edició del seu Christmas Market Solidari
Societat 29 de novembre de 2023

La Fundació Enriqueta Villavecchia ha celebrat la 12a edició del seu Christmas Market Solidari, que enguany ha aconseguit duplicar la participació d’anys anteriors. L’entitat tanca així una edició rècord que ha comptat amb més de 4.000 visitants i amb la que ha recaptat fins a 44.000 €, consolidant-se com una de les propostes solidàries del Nadal a Barcelona. Un any més, el mercat solidari de la Fundació Enriqueta Villavecchia ha comptat amb la col·laboració de la Fundació Damm, que hi ha participat mitjançant la donació d’ampolles de Cervesa de Nadal de Damm.

La recaptació del mercat solidari anirà destinada a mantenir els programes d’atenció als infants i joves malalts de càncer o altres malalties greus de la Fundació Enriqueta Villavecchia, i al suport de les seves famílies. El Christmas Market ha estat possible gràcies a la col·laboració de 66 empreses i entitats i a un equip de 110 persones voluntàries, i ha comptat també amb la participació dels alumnes de 31 centres educatius.

La Fundació d'Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia, constituïda a Barcelona l'any 1989, és una entitat sense ànim de lucre de caràcter benèfic assistencial. La raó de ser de l’entitat es basa en l’atenció integral de les necessitats dels infants i joves malalts de càncer o altres malalties greus, per garantir el suport i l’acompanyament necessari a les seves famílies, i per promoure avenços en l’assistència, la investigació i la formació en el camp de l’Oncologia, la Hematologia, les Cures Pal·liatives i l’atenció en cronicitat complexa en pediatria.

Més informació sobre la labor de la Fundació Enriqueta Villavecchia al seu web.