La Fundació de l’FCF entrega els seus Premis Solidaris a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm
Fundació Damm 01 de juliol de 2017

El passat 25 de maig l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm va acollir la gala d’entrega dels guardons dels primers Premis Solidaris de la Fundació de la Federació Catalana de Futbol, que va demostrar el poder solidari de clubs, futbolistes i persones vinculades al món del futbol. Aquests guardons, creats enguany, busquen premiar aquelles iniciatives i activitats que fomentin la solidaritat, l’ètica esportiva i els valors més enllà dels camps de futbol i pavellons de futbol sala. Ramon Agenjo, que també és patró de la Fundació de l’FCF, va dir durant la gala “entre tots hem de demostrar que cal ser solidari i que tots ho podem ser amb petits gestos”.

Per aquest motiu, i amb aquesta creença, la Fundació Damm es va implicar des del primer moment en la celebració d’aquests premis, acollint també a les seves instal·lacions la celebració del dinar del jurat de la Gala.

Un dels premis més especials de la nit va ser l’entregat a Raúl Sánchez, una persona que es dedica a conscienciar sobre la importància de no ser violents en la pràctica de l’esport, després de patir una lesió irreversible a la columna vertebral a causa de rebre una puntada de peu durant un partit de futbol.