La Fundació Damm y la Fundación Amigos del Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía renoven el seu acord de col·laboració
Fundació Damm 18 de octubre de 2022

La Fundació Damm y la Fundación Amigos del Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, han renovat el seu acord de col·laboració, mitjançant el qual volen impulsar el coneixement de l’art i l’intercanvi d’experiències entre el Museu, la comunitat artística i la societat.

La signatura de l’acord es va realitzar el passat 21 de setembre a les instal·lacions del Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía de Madrid. Hi van estar presents Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm, i Pilar Lladó Arburúa, presidenta de la Fundación Amigos del Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía. També els va acompanyar Lídia Blanco, directora de la Fundación.

La renovació de l’acord referma la relació entre la Fundació Damm i la Fundación Amigos del Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, i no fa més que ratificar el ferm compromís de la Fundació Damm amb la cultura.

Sobre la Fundació Damm

Era l’any 1954 quan un grup de treballadors de la cervesera van crear el Club de Futbol Damm, amb el compromís de formar i educar a través de l’esport a la joventut del barri on la companyia tenia l’antiga fàbrica. Aquell compromís de fa més de 65 anys va ser la llavor de l’actual Fundació Damm, que, presidida per Demetrio Carceller Arce, vertebra i difon les múltiples accions de mecenatge i filantropia dutes a terme per Damm per a contribuir a la construcció d’una societat més justa i igualitària, a través del desenvolupament cultural, social i esportiu del nostre entorn.

El 2021, fins a 31 entitats culturals relacionades amb la música l’art el teatre, el cine i la literatura van rebre el suport de la Fundació Damm, en la seva clara aposta per apropar la cultura a la societat.

www.fundaciodamm.cat

Sobre la Fundación Amigos del Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía

El Museu Reina Sofía obre les seves portes el 1990 amb la intenció de reflectir la contemporaneïtat artística espanyola en relació amb el context internacional. Actualment, els seus fons es componen de més de 23.000 obres realitzades entre finals del segle XIX i l’actualitat.

La Fundación Amigos del Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía és una entitat sense ànim de lucre, la finalitat de la qual és promoure, estimular i recolzar totes les accions culturals que tinguin relació amb la missió i activitat del Museu Reina Sofía. Amb el desig de col·laborar activament amb el Museu, la Fundació posa en marxa activitats com la donació d’obres d’art, o l’organització de cursos, tallers, conferències, viatges culturals, recorreguts comentats, etc.

www.amigosmuseoreinasofia.org