La Fundació Damm signa un acord de col·laboració amb la Fundació Dádoris
Fundació Damm 16 de abril de 2024

La Fundació Damm i la Fundació Dádoris han signat un acord de col·laboració mitjançant el qual treballaran conjuntament per a facilitar l’accés a la formació universitària de joves amb talent. El suport de la Fundació Damm permetrà cobrir la formació universitària d’un dels alumnes premiats per la Fundació Dádoris durant un curs acadèmic.

La Fundació Dádoris treballa amb l’objectiu de donar suport econòmic i assessorar joves amb resultats acadèmics excel·lents, però que, no obstant això, no disposen dels recursos necessaris per finançar els seus estudis superiors. Per aquest motiu, la Fundació Dádoris els ofereix el seu suport econòmic fins que finalitzin la seva carrera universitària i els acompanya durant la seva formació, amb voluntaris que realitzen funcions de tutoria i mentoria que els animen en el seu creixement i en la recerca de pràctiques professionals. Per la seva banda, els estudiants es comprometen a mantenir un rendiment acadèmic excel·lent i a dedicar un mínim de 50 hores cada any a labors socials per donar suport a altres col·lectius desfavorits.

Cada any, la Fundació Dádoris celebra el seu tradicional esdeveniment d’entrega de beques, gràcies a les quals 83 joves matriculats en 28 universitats de tot Espanya estan cursant actualment els seus estudis acadèmics superiors. Des de la seva fundació fa sis anys, la Fundació Dádoris ja ha concedit 273 premis.

Més informació a www.fundaciondadoris.org

La Fundació Damm signa un acord de col·laboració  amb la Fundació Dádoris