La Fundació Damm segueix fent suport el Marítim i el Nàutic
Esport 15 de novembre de 2017

El Reial Club Marítim i el Reial Club Nàutic de Barcelona seguiran tenint el suport de la Fundació Damm durant els anys vinents. El patró director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, va ser l’encarregat de signar la renovació dels convenis de col·laboració entre la Fundació Damm amb el Reial Club Marítim i el Reial Club Nàutic.

El Reial Club Marítim de Barcelona, fundat a finals del segle XIX i pioner en la promoció dels esports nàutics a la ciutat, ha aconseguit un dels millors currículums esportius del món amb més de 1.000 medalles en competicions nacionals i més de 200 en competicions internacionals, guanyant la primera medalla olímpica per a Espanya el 1932. Per la seva part, el Reial Club Nàutic és un club de referència en el món de la nàutica mediterrània i l’organització de regates de competició internacionals. L’any 1999 va rebre la Placa d’Or de la Reial Ordre del Mèrit Esportiu i l’any 2003 la Medalla d’Or al Mèrit Esportiu de l’Ajuntament de Barcelona.

Maritim