La Fundació Damm renova la seva col·laboració amb l’Abadia de Montserrat
Societat 31 de gener de 2022

La Fundació Damm ha renovat recentment la seva col·laboració amb la Fundació Abadia de Montserrat 2025, prolongant d’aquesta forma la relació que els uneix des de 1998. Amb aquest motiu, Ramon Agenjo, vicepresident i director de la Fundació Damm, i Àlex Galí, coordinador de la Fundació Damm, van visitar el Monestir de Montserrat.

Durant la seva visita, Agenjo i Galí es van reunir amb el recent nomenat Abat de Montserrat, el P. Manel Gasch, a més del Prior del Monestir, el P. Bernat Juliol. Agenjo va ser entrevistat també per Oscar Bardají, director de Comunicació de l’Abadia de Montserrat i conductor del programa “El Diumenge a Montserrat” de Ràdio Estel

“La Fundació Damm comparteix amb Montserrat molts dels seus valors, com són l’amistat, la feina, el sacrifici, el veïnatge, i sobretot, l’ajuda als altres”, va apuntar Agenjo, qui, a més, va fer èmfasi en que “la col·laboració amb l’Abadia de Montserrat ens permet acostar Montserrat als més de 5.000 col·laboradors i col·laboradores de Damm, especialment, a aquells i a aquelles que són de fora de Catalunya, els quals poden conèixer de ben a prop un dels pilars del patrimoni cultural català”. Agenjo va acabar l’entrevista posant en valor també el Museu de Montserrat, “un dels museus més importants de Catalunya”.

Al 2025, l’Abadia de Montserrat complirà 1.000 anys, i la Fundació Damm estarà present als actes de celebració del mil·lenari.

La Fundació Damm renova la seva col·laboració amb l’Abadia de Montserrat