La Fundació Damm renova la col·laboració amb L’Auditori
Cultura 21 de desembre de 2021

La Fundació Damm ha signat avui la renovació del conveni de col·laboració amb L’Auditori, prorrogant per un any més la relació ininterrompuda que els uneix des de 2012. La signatura s’ha celebrat a les oficines de la Fundació Damm, situades a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm, en una trobada en la que han participat Ramon Agenjo, vicepresident i director de la Fundació Damm; Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm; Robert Brufau, director de L’Auditori; Isabel Balliu, gerenta de L’Auditori, i Tere Sánchez, responsable de Patrocinis de l’entitat.

Inaugurat el març de 1999 i dissenyat per l’arquitecte Rafael Moneo, L’Auditori de Barcelona compta amb una superfície de 42.000 metres quadrats, a més de ser la primera sala de l’Estat espanyol que forma part del European Concert Hall Organisation.

L’Auditori és també la seu de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, de la Banda Municipal de Barcelona i del Museu de la Música. Com a institució cultural, la seva missió és la de projectar Catalunya i Barcelona al món a través d’un projecte musical propi, estable i integrador. L’ampli abast social de la programació es completa amb un servei educatiu orientat a tots els públics, i amb el lideratge del programa Apropa Cultura, que defensa l’accessibilitat a la cultura.

La Fundació Damm renova la col·laboració amb L’Auditori