La Fundació Damm, reconeguda a la 32a Gala d'Estiu d’AURA Fundació
Societat 13 de juliol de 2023

El passat 6 de juliol, AURA Fundació va celebrar la seva 32a Gala d'Estiu, amb la qual va fer balanç del recorregut de l’entitat en els darrers 12 mesos, i va distingir la labor dels seus mecenes i de les empreses que han col·laborat amb AURA al llarg d’aquest temps. En aquest context, AURA va reconèixer la labor de la Fundació Damm pel seu compromís amb la inclusió social de persones amb discapacitat intel·lectual.

La Fundació Damm s’incorpora així al llistat d’“Empreses amb AURA” després de facilitar la inclusió laboral del Sergi, un dels participants d’AURA Fundació, que el maig d’aquest any es va incorporar al Club de Futbol Damm com a ajudant de l’utiller del Club.

Sota el lema “Imagine”, la Gala d’Estiu va reunir a més de 1.000 assistents, entre  participants, famílies, empreses, institucions, voluntaris i l’equip d’AURA Fundació, amb l’objectiu de celebrar la feina feta al llarg de l’any i de posar en valor la tasca de cadascuna de les persones implicades amb l’entitat. El periodista Pipo Serrano i Mar Caparrós, preparadora laboral d’AURA, van ser els encarregats de conduir l’acte, en el qual, nombrosos participants de la Fundació van pujar a l’escenari per parlar de les seves experiències.

Creada el 1989, AURA Fundació treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual mitjançant la inclusió social i laboral. A través de la metodologia “Treball amb Suport”, la Fundació ofereix la possibilitat de treballar en entorns del mercat obert oferint-los un suport personalitzat. Gràcies a la seva labor, més de 370 persones amb discapacitat intel·lectual han estat contractades per empreses de reconegut prestigi.

Més informació sobre la Fundació AURA a www.aurafundacio.org

La Fundació Damm, reconeguda a la 32a Gala d’Estiu d’AURA Fundació