La Fundació Damm recolza a ESI en el XV Sopar Solidari
Societat 11 de novembre de 2019

La Fundació Esport Solidari Internacional (ESI) va celebrar el XV Sopar Solidari a l’Hotel Catalonia Plaza de Barcelona. L’acte va ser presidit per Josep Maldonado i va comptar amb la presència de més de 500 persones relacionades amb l’esport, la cultura i la societat del nostre país. La representació de la Fundació Damm va estar encapçalada per Ramon Agenjo.

El sopar solidari d’aquesta institució s’ha convertit en un esdeveniment social que serveix per visualitzar la feina d’ESI en la voluntat d’ajudar al jovent que viu en la pobresa o en risc d’exclusió social. El vehicle escollit per capgirar les circumstancies negatives d’aquests nois i noies és l’esport.

Josep Maldonado, que entre altres càrrecs públics, va ser Secretari General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, va reunir al voltant d’una taula a personalitats com el Secretari General de l’Esport i de l’Activitat Física, Gerard Figueras; el vicepresident del FC Barcelona, Jordi Cardoner; el director formatiu del FC Barcelona, Patrick Kluivert; l’expresident del FC Barcelona, Sandro Rosell; el director de l’Àrea Social de l’RCD Espanyol, Alberto Ariza; els exjugadors de bàsquet Audie Norris, Fernando Romay i Jordi Villacampa, i el pilot Isidre Esteve, entre d’altres.

La Fundació Damm va adquirir una escultura de Lorenzo Quinn per seguir fidel en el seu compromís de recolzament a la feina d’ESI. La recaptació total anirà destinada íntegrament a mitigar, en la mesura del possible, les desigualtats entre els joves.

esi