La Fundació Damm, present en l’acte de lliurament de beques de UIC Barcelona
Societat 31 de gener de 2023

El passat 27 de gener, UIC Barcelona va celebrar el seu acte anual de lliurament de beques, en el que es va reconèixer l’esforç dels més de 1.000 alumnes becats de la universitat. L’esdeveniment, organitzat per segon any consecutiu en el marc de la festivitat de Sant Tomàs d’Aquino, patró de les universitats, posava en el centre estudiants i reconeixia l’excel·lència acadèmica per afavorir la igualtat d’oportunitats

A l’acte hi van participar més de 140 alumnes, convocats entre els més de 1.000 alumnes becats de UIC Barcelona, que rebien per primera vegada aquesta ajuda o bé que aquest curs acaben el seu pas per la Universitat. Així mateix, hi van assistir representants de les empreses que han contribuït en l’últim curs en el programa de beques i ajudes de la Universitat, entre les quals es troba la Fundació Damm. Àlex Galí, coordinador general de la Fundació, va ser l’encarregat de lliurar les beques Fundació Damm als alumnes reconeguts.

El passat mes de juliol, la Fundació Damm i la UIC van signar un acord de col·laboració amb el qual van concretar la creació de tres noves beques, dirigides a l'alumnat de UIC Barcelona i amb les quals es va ampliar el programa de beques i ajudes de la Universitat. Les tres beques Fundació Damm van destinades a alumnat amb bon expedient acadèmic i amb recursos econòmics limitats, i els ajuden a cobrir part de la seva matrícula, en línia amb la campanya corporativa de UIC Barcelona #CapTalentSenseFutur.

Entrega de beques UIC Barcelona

La Fundació Damm, present en l’acte de lliurament de beques de UIC Barcelona