La Fundació Damm, present en la inauguració de la temporada del Liceu
Cultura 11 de octubre de 2019

Ramon Agenjo, vicepresident i director de la Fundació Damm, i Àlex Galí, coordinador general, van ser presents en la presentació de la nova temporada del Gran Teatre del Liceu. L’acte va ser un homenatge per recordar els 20 anys de la reobertura del Liceu després de l’incendi de l’any 1994.

Els assistents a la presentació van poder gaudir de l’estrena de l’òpera Turandot, de Giacomo Puccini, la mateixa que va servir per a la reobertura del Gran Teatre el 7 d’octubre de 1999. En aquell cas, la direcció va anar a càrrec de Núria Espert, i es va crear una certa polèmica pel canvi en el desenllaç habitual de l’obra.

Turandot és l’última i pòstuma òpera de Puccini, estrenada al Teatro alla Scala de Milà el 1926. El director musical de l’obra que es representa al Liceu és Josep Pons, i Franc Alleu debuta com a director d’escena.

liceu