La Fundació Damm patrocina el concert Anne-Sophie Mutter & Friends al Palau de la Música
Cultura 20 de octubre de 2022

Aquest vespre, el Palau de la Música organitza un concert extraordinari amb el suport de la Fundació Damm, en el que es podrà gaudir de l’actuació de la violinista Anne-Sophie Mutter, que arriba al Palau acompanyada per Ye-Eun Choi (violí), Vladimir Babeshko (viola) i Pablo Fernández (violoncel).

El quartet de corda interpretarà obres de grans mestres de la música clàssica, com és el cas de Franz Joseph Haydn i Ludwig van Beethoven, així com el quartet nº 6 de “Study on Beethoven” –obra del compositor i director Jörg Widmann– que s’estrenarà per primera vegada a Espanya.

Anne-Sophie Mutter ha estat present a les sales de concert d’arreu del món des de fa més de 40 anys, tot destacant a l'escena internacional de la música clàssica com a solista i mentora. Distingida quatre vegades amb un Premi Grammy, el seu repertori inclou tant els compositors tradicionals com la música del futur amb col·laboracions i estrenes de compositors contemporanis, com Sebastian Currier, Henri Dutilleux, Sofia Gubaidulina, Witold Lutoslawski, Norbert Moret, Krzysztof Penderecki, Sir André Previn, Wolfgang Rihm i John Williams.

La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb el Palau de la Música dins el seu compromís d’ajudar a fer accessible la cultura fent costat a entitats culturals de tot el país. Per a més informació sobre el Palau, podeu consultar el seu lloc web: www.palaumusica.cat