La Fundació Damm i la Sala Beckett uneixen forces
Cultura 01 de juliol de 2017

La Sala Beckett és un espai de creació, formació i experimentació teatral, dedicat especialment a la promoció de la dramatúrgia contemporània i a la difusió de l’autoria teatral catalana, alhora que funciona com a punt de trobada dels autors teatrals amb altres creadors escènics i amb professionals de diferents àmbits i disciplines. A la Sala Beckett s’hi duu a terme una intensa activitat de producció i programació d’espectacles, cursos i laboratoris, conferències, trobades i tota mena d’activitats d’intercanvi, pensament i debat sobre dramatúrgia i món contemporani.

El conveni entre la Fundació Damm i la Fundació Sala Beckett / Obrador Internacional de Dramatúrgia, que és l’òrgan rector de la Sala, va ser signat pel president d’aquesta última, Sergi Belbel, i pel patró director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo.

La Fundació Damm i la Sala Beckett uneixen forces