La Fundació Damm i la Fundació Pare Manel, juntes al Camp Nou
Societat 08 de gener de 2020

El passat 21 de desembre, amb motiu de la celebració del partit del FC Barcelona contra el Deportivo Alavés, es va celebrar un acte de reconeixement a la feina de la Fundació Pare Manel, entitat receptora de la recaptació del 15è llibre de Relats Solidaris de l’Esport, que enguany ha apadrinat el porter del Barça Marc-André ter Stegen.

La Fundació Damm, representada per Àlex Galí i Jan Valls, va ser-hi present com a entitat col·laboradora de la iniciativa dels periodistes solidaris des de la primera edició.

Organitzadors, col·laboradors, i el mateix Pare Manel es van fotografiar amb el president del FC Barcelona Josep Maria Bartomeu a la llotja del Camp Nou. Els nois i noies de la Fundació Pare Manel ho van fer a la gespa del Camp Nou amb el padrí Ter Stegen i amb la resta de l’equip titular d’aquell partit.

ter stegen