La Fundació Damm i la Fundació Ebro donen 2.500 quilos d’arròs al Convent de Santa Clara
Societat 03 de març de 2021

La Fundació Damm i la Fundació Ebro han donat més de 2.500 quilos d’arròs SOS i La Cigala a la Fundació del Convent de Santa Clara de Manresa, entitat que promou l’atenció a persones amb risc d’exclusió social per garantir els seus drets com a ciutadans.

Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm, es va desplaçar a Manresa per conèixer de primera mà la tasca de l’entitat. La seva directora, Sor Lucía Caram, va mostrar a Galí el magatzem des del qual es distribueixen les ajudes destinades a cobrir les necessitats bàsiques de més de 2.000 famílies de la zona.

A la Fundació del Convent de Santa Clara, un equip multidisciplinari de 250 voluntaris entre empresaris, jubilats, treballadors i estudiants treballa a ple rendiment per fer front a la manca de recursos essencials, situació en la que es troben molts ciutadans.

Aquesta és la primera acció que la Fundació Ebro i la Fundació Damm realitzen de manera conjunta, amb l’objectiu d’arribar a més persones. La Fundació Ebro és l’òrgan impulsor de les actuacions desenvolupades pel grup Ebro Foods en el marc del seu compromís socioambiental i amb la creació de valor en les comunitats en les quals opera. Les principals àrees de treball de la Fundació són principalment cinc: la donació d’aliments, la posada en marxa de programes en els àmbits de l’alimentació i la nutrició, el foment de l’agricultura sostenible, el progrés socioeconòmic de les seves àrees d’influència i l’impuls de projectes en matèria d’educació, emprenedoria i accés al treball.

Més informació sobre la tasca de la Fundació del Convent de Santa Clara a www.fundaciodelconventdesantaclara.org