La Fundació Damm i el Girona FC uneixen forces contra la Covid-19
Societat 11 de maig de 2020

La Fundació Damm, a través del Girona FC, ha entregat 1.000 ampolles d’aigua Veri a la Creu Roja de Girona per fer front a la lluita contra la Covid-19, contribuint d’aquesta manera a cobrir les necessitats bàsiques d’aigua dels usuaris als que presta atenció. La col·laboració ha estat possible gràcies al suport d’Estrella Damm, Premium Partner del club blanc-i-vermell.

A dia d’avui, la Creu Roja representa el més gran moviment humanitari, ciutadà i independent del món que col·labora des de fa 155 anys amb entitats públiques i privades perquè la humanitat i la dignitat arribin a totes les persones arreu del món. Des de l’inici de la crisi, a mitjans de març, un equip de 6.382 persones voluntàries i tècniques de la Creu Roja ha distribuït 621.000 quilos d’aliments i realitzat 60.000 entregues de productes de primera necessitat i medicines a més de 154.000 persones en risc d’exclusió social en més de 150 municipis catalans.

La Fundació Damm i el Girona FC fan front comú contra la Covid-19