La Fundació Damm i el Col·legi d’Economistes de Catalunya renoven el seu acord de col·laboració
Societat 22 de març de 2021

La Fundació Damm i el Col·legi d’Economistes de Catalunya han renovat l’acord de col·laboració entre ambdues entitats, donant continuïtat d’aquesta forma a la relació que els uneix des de 2015. L’acord ha estat ratificat a la seu de Barcelona del Col·legi d’Economistes de Catalunya per Oriol Amat, degà del Col·legi, i Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm.

La Fundació Damm col·labora amb el Col·legi d’Economistes de Catalunya en la Comissió d'Economia i Finances de l'Esport, la qual estudia la vessant econòmica del món de l'esport. Un àmbit en el qual la Fundació Damm compta amb una àmplia experiència des de fa més de 65 anys, ja que gestiona el Club de Futbol Damm i el Club de Pàdel Damm.

A través de l’acord, ambdues entitats es comprometen a seguir generant accions que acostin l’actualitat econòmica esportiva als col·legiats. Ja al 2020, la Fundació Damm va col·laborar en la presentació del nou informe sobre l’economia i les finances del futbol europeu, així com en una conferència sobre la incidència econòmica de la COVID-19 en les lligues de futbol professional europeu, que es van organitzar des del Col·legi.

Sobre el Col·legi d’Economistes de Catalunya

El Col·legi d'Economistes de Catalunya és una corporació de dret públic de caràcter professional, que compta amb més de 7.800 col·legiats i col·legiades i 1.500 societats i despatxos vinculats dedicats a les diferents vessants de l'economia i l'empresa. Mitjançant l’organització d’activitats i prestació de serveis, es configura com un centre de formació i actualització professional i com un fòrum d'opinió obert a la societat en general.

Més informació sobre el Col·legi d'Economistes de Catalunya aquí.

La Fundació Damm i el Col·legi d'Economistes de Catalunya renoven el seu acord de col·laboració