La Fundació Damm estarà present al Dakar 2020
Esport 12 de desembre de 2019

Ahir, es va presentar el Repsol Rally Team, que competirà al Dakar 2020 i del qual la Fundació Damm és entitat col·laboradora. Isidre Esteve, juntament amb el seu company Txema Villalobos, pilotarà el prototip BV6 del Repsol Rally Team. Durant tota la temporada, el pilot d’Oliana ha treballat per fer més competitiu el seu 4x4 de la categoria T1.2. Àlex Galí i Carles Domènech, coordinador general i director de comunicació respectivament, van poder parlar una estona amb els integrants de l’equip per fer-los arribar el suport de la Fundació Damm en aquesta exigent cursa.

El Dakar 2020 es presenta ple de novetats, en disputar-se per primera vegada en la història en un país asiàtic, l’Aràbia Saudita. La prova es disputarà del 5 al 17 de gener i constarà de 12 exigents etapes. El recorregut constarà de més de 7.800 kilòmetres, dels quals uns 5.000 seran cronometrats.

Isidre Esteve tornarà a utilitzar el coixí intel·ligent Núbolo. La Fundació Damm, com a patrona de la Fundació Isidre Esteve, ha estat una de les entitats integrants del projecte i ha col·laborat des del primer dia en la seva evolució.

rally