La Fundació Damm dona tovalloles i samarretes a Creu Roja
Societat 01 de abril de 2021

La Fundació Damm ha donat 535 tovalloles i 69 samarretes a Creu Roja Catalunya, que es destinaran a satisfer les necessitats bàsiques de les persones a les quals presten atenció.

Una donació que ha servit per conèixer més a prop la tasca de Creu Roja. És per això que Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm, ha visitat la Plataforma Logística Humanitària de l’entitat a Sant Martí de Tous (Anoia), des de la qual es distribueix ajuda a tot el territori català. Una tasca que s’ha intensificat en el darrer any amb l’esclat de la crisi sanitària derivada de la Covid-19, i des de la que ja s’han distribuït més de dos milions de quilos d’aliments arreu de Catalunya.

Helena Fontanet, secretaria general de Creu Roja a Catalunya, acompanyada de Juan Antonio García, responsable del Centre Humanitari, i de Francesc Balcells en representació dels voluntaris, han ensenyat a Galí el dia a dia del funcionament del magatzem logístic, el qual no només atén emergències humanitàries, sinó que també vol esdevenir un centre de capacitació i formació d’equips de resposta en emergències, a més d’un espai de sensibilització i difusió obert a visites de grups i institucions.

El passat mes de desembre, Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm, va rebre la Distinció d’Honor de la Creu Roja de mans de Josep Quitet, president de la Creu Roja a Catalunya, pel suport de la Fundació Damm al Pla Creu Roja RESPON en la gestió de la crisi sanitària derivada de la Covid-19, la qual, en aquell moment, ja havia permès distribuir ajuda bàsica a més de 700.000 persones a Catalunya i tres milions a la resta de l’estat.

La Fundació Damm dona tovalloles i samarretes a Creu Roja