La Fundació Damm dona més de 16.000 litres d'aigua a l'Hospital Sant Joan de Déu i a l'Associació Tardor de Mallorca
Societat 30 de setembre de 2020

En els darrers mesos, la Fundació Damm ha donat més de 16.000 litres d’aigua mineral embotellada Font Major a l’Hospital Sant Joan de Déu Palma · Inca i al Menjador Social de l’Associació Tardor de Palma, contribuint a satisfer les necessitats bàsiques d’aigua de les persones a les presten atenció.

L’any passat, l’Hospital Sant Joan de Déu va inaugurar un nou centre hospitalari al municipi d’Inca -la qual cosa permetrà donar resposta a les necessitats de la població de l’Àrea de Tramuntana de l’illa- i que se suma al Hospital SJD Palma, al Centre Assistencial de Rehabilitació i a la Fundació SJD Serveis Socials Mallorca.

Un altre dels beneficiats va ser l’Associació Tardor, la qual, a través del seu Menjador Social a Palma, contribueix a atendre les necessitats vitals de les persones en situació d’exclusió social.

L’aigua Font Major que ha donat la Fundació Damm és una aigua mineral natural, que brolla espontàniament a la Serra de Tramuntana. El seu origen natural privilegiat la converteix en una aigua fresca i pura, amb un sabor i una composició mineral que la fan única.

Serra de Tramuntana - Font Major