La Fundació Damm dona 5.400 ampolles de Laccao a la Fundació Aladina
Societat 30 de abril de 2020

La Fundació Damm ha entregat 5.400 ampolles del batut de llet i cacau Laccao a la Fundació Aladina, entitat sense ànim de lucre que, des de 2005, proporciona suport integral (assistència psicològica, emocional i material) a nens i adolescents, i a les seves famílies. Els batuts es repartiran entre els hospitals amb els que col·labora Aladina a Madrid, com són el Hospital Niño Jesús, el Gregorio Marañón i el 12 de Octubre, per tal que en gaudeixin els nens i les nenes que atenen.

La donació de Laccao se suma a les diferents accions ja realitzades per la Fundació Damm, com la donació de més de 150.000 litres d’aigua mineral a centres sanitaris, hospitals i entitats socials a més de 20 províncies; l’entrega diària a la Comunitat de Madrid de 4.000 sandvitxos a gent gran, sanitaris, persones dependents o conductors de l’Empresa Municipal de Transports, o la col·laboració amb les iniciatives de xefs i restaurants, que preparen i porten menjar a personal d’hospitals i residències de la tercera edat, així com a menjadors socials de Barcelona, Madrid i Mallorca, arribant a servir més de 5.000 àpats al dia.

La Fundació Damm dona 5.400 ampolles de Laccao a la Fundació Aladina