La Fundació Damm dona 40 ordinadors portàtils a NASCO Feeding Minds
Fundació Damm 06 de març de 2023

La Fundació Damm, en col·laboració amb el departament de Sistemes de Damm, ha donat quaranta ordinadors portàtils a l’ONG NASCO Feeding Minds, entitat que es dedica a crear oportunitats per a les generacions més joves de Ghana, proporcionant-los educació digital. La donació va tenir lloc a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm, i hi van estar presents Ousman Umar, fundador de l’associació NASCO Feeding Minds, i Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm.

Els ordinadors portàtils han estat prèviament reprogramats gràcies al departament de Sistemes de Damm, que els ha deixat a punt per a donar-los un nou ús. I és que aquests ordinadors permetran a NASCO Feeding Minds impulsar la creació d’una nova aula d’informàtica a Ghana, que permetrà a nens i nenes familiaritzar-se amb les eines digitals i facilitar el seu accés a la informació. La donació se suma a l’entrega d’equipacions esportives del Club de Futbol Damm que la Fundació Damm va realitzar el passat febrer, i que 120 nens i nenes ghanesos ja estan utilitzant en els seus entrenaments esportius.

La Fundació Damm manté una estreta relació amb NASCO Feeding Minds, amb la que col·labora des de fa anys. Fundada per Ousman Umar, es tracta d’una ONG que ja fa 11 anys que treballa perquè les generacions més joves de Ghana disposin de les eines i els coneixements que els permetin desenvolupar el seu talent, així com facilitar-los l’accés a la informació necessària per crear oportunitats i decidir el seu futur. Fins avui, NASCO Feeding Minds ja ha obert 17 aules a Ghana, a les quals hi tenen accés 58 escoles i 6.000 estudiants cada any.

Més informació a nascoict.org

La Fundació Damm dona 40 ordinadors portàtils a NASCO Feeding Minds