La Fundació Damm dona 2.300 litres d'aigua mineral a Open Arms
Societat 02 de novembre de 2020

La setmana passada, el vaixell d’Open Arms va estar amarrat al Port de Barcelona, duent a terme tasques d’abastiment i canvi de tripulació. Durant la seva estada a Barcelona, la Fundació Damm va fer entrega de 2.300 litres d’aigua mineral embotellada, contribuint d'aquesta forma a satisfer les necessitats d’aigua de tripulació i persones rescatades.

Fundada al 2015, Open Arms és una organització no governamental i sense ànim de lucre amb una missió principal: protegir al mar a aquelles persones que intenten arribar a Europa fugint de conflictes bèl·lics, persecució o pobresa; i també informar i formar a terra per aconseguir que les persones que migren puguin prendre les seves decisions amb total llibertat i coneixement.

Trobareu més informació del treball d’Open Arms al seu web i a xarxes socials.

Fundació Damm_Open Arms 2020