La Fundació Damm dona 22 ordinadors a Fundesplai
Societat 23 de setembre de 2021

El passat 15 de setembre, la Fundació Damm va donar 22 ordinadors portàtils a Fundesplai (Fundació Catalana de l’Esplai), ubicada al barri de Sant Cosme del Prat de Llobregat (Barcelona), una iniciativa sense afany de lucre on, des de fa prop de 50 anys, treballen a favor dels infants, els joves, les famílies i el Tercer Sector des dels àmbits educatiu, social i mediambiental.

A l’acte van assistir Josep Gassó, President de Fundesplai; Jordi Simó, Patró de Fundesplai i Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm qui, juntament amb Héctor Fernández, Service Manager IT de Damm, van lliurar els ordinadors que es destinaran a millorar la inclusió de joves que participen en els programes socials de Fundesplai.

Després de la donació, Gassó va mostrar a Galí les obres d'ampliació del Centre Esplai i es va realitzar una reunió de treball on Gassó va explicar els projectes de futur de l'entitat.

La Fundació Damm dona 22 ordinadors a Fundesplai