La Fundació Damm convida a l’equip de Damm al TNC
Cultura 15 de juny de 2021

Els passats 10 i 11 de juny, la Fundació Damm va convidar a més de 140 persones a gaudir d’una nit del millot teatre. Col·laboradors i col·laboradores de Damm, juntament amb les seves famílies i amics, van assistir a l’espectacle “L’Empreadriu del Paral·lel”, una obra de Lluïsa Cunillé, dirigida per Xavier Albertí i protagonitzada per Pere Arquillué i Silvia Marsó, entre d’altres.

L’obra ofereix el retrat de la societat catalana del barri del Paral·lel abans de que es proclami la Segona República. Barcelona plora la seva artista més estimada i aclamada: Palmira Picard, l’Emperadriu del Paral·lel., i ens explica la seva història a ritme de cuplés i proclames polítiques amb la vida del popular barri com a transfons.

Un any més, la Fundació Damm segueix impulsant la cultura amb l’objectiu d’apropar-la a tota la societat.

La Fundació Damm convida a l’equip de Damm al TNC