La Fundació Damm convida l'equip de Damm al Liceu
Cultura 26 de juliol de 2021

El passat 22 de juliol, la Fundació Damm va convidar més de 40 persones a gaudir d'una nit del millor teatre. Col·laboradors i col·laboradores de Damm, juntament amb les seves famílies i amics, van assistir a l'espectacle “My Fair Lady”, sota la direcció musical d'Alfonso Casado Trigo, la proposta escènica de Guy Unswortg i amb Conxita Garcia com a directora del cor.

Definit com “el musical perfecte”, es presenta com un concert semi escenificat, amb acció dels personatges sobre l'escenari i explica la història d’Eliza, una florista de Covent Garden que comença a rebre lliçons del fonetista Professor Henry Higgins, el qual s'obsessiona amb el somni de convertir-la en una autèntica dama elegant de l'alta societat londinenca. D'aquesta relació naixerà una improbable amistat.

La Fundació Damm col·labora amb el projecte social del Gran Teatre del Liceu per a contribuir a generar i promoure iniciatives que fomentin la cultura operística i que arribin a un sector més ampli de la ciutadania.

Foto: A. Bofill

La Fundació Damm convida l'equip de Damm al Liceu