La Fundació Damm convida els socis d’Sport Cultura Barcelona a una visita privada al MNAC
Fundació Damm 01 de maig de 2017

Ramon Agenjo, com a patró-director de la Fundació Damm, va convidar a tots els socis d’Sport Cultura Barcelona a una jornada molt especial al Museu Nacional d’Art de Catalunya per visitar l’exposició “Picasso, Romànic”, que ha esdevingut una de les preuades de la temporada museística de la nostra ciutat.

Organitzada pel Museu Nacional d’Art de Catalunya conjuntament amb el Musée national Picasso-Paris i amb la col·laboració de la Fundació Damm, “Picasso, romànic” porta a Barcelona 40 olis, dibuixos, ceràmiques, escultures i un quadre-relleu de l’artista malagueny que, en diàleg amb les obres medievals de la col·lecció del Museu Nacional, permeten copsar les afinitats entre l’obra de Pablo Picasso i l’art romànic. A més, presenta una interessant selecció de documents inèdits de l’arxiu de l’artista que pertanyen al museu de París i que revelen el seu interès per l’art d’aquest període.

El director del museu, Pepe Serra va acompanyar als assistents en el recorregut de les sales d’art romànic, explicant les obres de Picasso i la relació amb la col·lecció permanent d’art romànic del MNAC. L’itinerari va finalitzar a la cúpula del museu, on va tenir lloc un espectacle de ballet clàssic impartit pels alumnes de la Corella Dance Academy.

La Fundació Damm convida als socis d’Sport Cultura Barcelona a una visita privada al MNAC