La Fundació Damm convida a col·laboradors i col·laboradores de Damm a L’Auditori de Barcelona
Cultura 17 de abril de 2023

Divendres al vespre, la Fundació Damm va convidar a un grup de col·laboradors i col·laboradores de Damm, acompanyats de les seves amistats i familiars, a L’Auditori de Barcelona. Els i les assistents van poder gaudir d’un concert de la mà de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC), acompanyada per la violinista Alina Ibragimova, i amb Ludovic Morlot com a director, en el que es van interpretar peces d’Olivier Messiaen, i Richard Strauss, així com el Concert per a violí en Re, op. 61 de Ludwig van Beethoven

Contemporani de la seva Quarta simfonia, el Concert per a violí de Ludwig van Beethoven és una de les obres mestres del catàleg del compositor. La peça s’allunya del concert clàssic,  atorgant a l’orquestra un paper tan protagonista com al violí i oferint un tractament sorprenent de la percussió. El seu passatge central és un dels més admirats de la història, i va marcar un punt d’inflexió en la producció del compositor.

La Fundació Damm i L’Auditori de Barcelona van renovar el seu acord de col·laboració l’any 2021, donant continuïtat a la relació que les uneix des de fa més de 10 anys. Inaugurat l’any 1999, L’Auditori és la primera sala de l'Estat espanyol que forma part de la European Concert Hall Organisation. A més d’oferir una àmplia programació musical i impulsar l’activitat educativa, és la seu de l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC), de la Banda Municipal de Barcelona, de l'Escola Superior de Música de Catalunya i del Museu de la Música.

Més informació a www.auditori.cat