La Fundació Damm convida a col·laboradors i col·laboradores de Damm al TNC
Cultura 16 de gener de 2023

El passat 13 de gener, la Fundació Damm va obrir les portes del TNC a col·laboradors i col·laboradores de Damm, acompanyats dels seus amics i familiars. En total,350 persones van poder gaudir en primícia de l’obra “Terra Baixa (Reconstrucció d’un crim)”, que s’estrenarà oficialment el proper 18 de gener.

“Terra Baixa (Reconstrucció d’un crim)” és una versió de Pablo Ley que converteix el clàssic de Guimerà en un relat detectivesc i un thriller sobre la lluita de classes. Amb una mirada contemporània i trepidant, l’obra llisca del drama rural a la tragèdia romàntica per culminar en: «He mort el llop! He mort el llop! He mort el llop!». El crit alliberador de la classe obrera lluitant contra l’opressió.

La Fundació Damm manté una estreta relació amb el Teatre Nacional de Catalunya, amb qui col·labora com a mecenes des de fa anys. El TNC és una institució cultural pública que vol contribuir al posicionament de les arts escèniques com a eina de millora d'una societat en constant evolució, mitjançant l'excel·lència de propostes artístiques i pedagògiques obertes a tothom. Més informació a www.tnc.cat.

Terra Baixa (Reconstrucció d'un crim) Copyright: David Ruano / TNC
Terra Baixa (Reconstrucció d'un crim) © David Ruano / TNC