La Fundació Damm contribueix a La construcció del ‘Pediatric Cancer Center’
Cultura 01 de maig de 2017

La Fundació Damm ha decidit contribuir a fer realitat el projecte de construcció del ‘SJD Pediatric Cancer Center Barcelona’, el centre d’oncologia pediàtrica d’Europa.

La fundació ha realitzat una aportació de 100.000 euros a la campanya #paralosvalientes. L’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, amb la col·laboració de la Fundació Leo Messi, la Fundació del FC Barcelona i l’escola de negocis IESE, ha impulsat aquesta campanya amb la finalitat de recaptar els 30 milions d’euros necessaris per a crear el centre que pretén ser un referent en l’àmbit mundial pel que fa al tractament del càncer infantil.

La Fundació Damm, que col·labora amb l’Hospital Sant Joan de Déu en altres iniciatives, també és una de les entitats organitzadores de SOMOS UNO, un sopar solidari que se celebra des de fa 5 anys sobre la mateixa gespa de l’estadi del RCD Espanyol a Cornellà i que té com a objectiu recaptar fons per a diferents causes, entre elles la investigació que es duu a terme a Sant Joan de Déu. L’acte de signatura del conveni entre l’Hospital i la Fundació es va realitzar a l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm i va comptar amb la presència de Ramon Armadàs, patró director de la Fundació Damm, i Manel del Castillo, director gerent de l’Hospital Sant Joan de Déu.

La Fundació Damm contribueix a La construcció del ‘Pediatric Cancer Center’